POWER SPEECH

„Nigdy nie mów wszystkiego, co wiesz, ale wiedz zawsze co mówisz.”

George Bernard Show

[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]

POWER… SPEECH

Wszyscy mieliśmy możliwość obejrzeć lub usłyszeć na żywo MOWĘ, PRZEMÓWIENIE, WYSTĄPIENIE. Piszę wielkimi literami z szacunku dla SŁOWA. Niestety, często prelegenci zapominają o szacunku dla słuchacza i mówią, mówią, ale nie za bardzo wiadomo o czym.

„Mówienie tak bardzo przeszkadza w myśleniu” zwykł mówić tata Muminka w kultowej bajce z czasów PRLu i niektórzy prelegenci kierują się tym mottem, wprowadzając swoich słuchaczy w stan czuwającego uśpienia. Wybudzanie następuje zazwyczaj po słowach: „na koniec chciałbym powiedzieć, że…”. Uff. To już koniec.

[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]

CZYM JEST POWER SPEECH?

Power Speech to sztuka mówienia do i dla ludzi w konkretnym celu: inspiracji, wzbudzenia motywacji, energii, wskazania kierunków i pomysłów, itp.

To jednocześnie, dla mówiącego, ukoronowanie wolności wypowiedzi, możliwość realizacji oryginalnych wystąpień (i idealne ujście dla mojego ADHD rozwojowego).

[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]

POWER SPEECH WG MIRKA URBANA

Podczas power speech  łączę moje wszystkie pasje…

  • DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ – rzetelna nauka, „evidence based” (nowości naukowe, wnioski z badań, eksperymentów z obszarów  psychologii komunikacji, uwagi, emocji, motywacji oraz tematów pokrewnych).
  • DBANIE O PUBLICZNOŚĆ – interaktywny wymiar spotkania, zaangażowanie słuchaczy, pozytywna energia.
  • KONKRETNE PRZESŁANIE – inspiracja, wzbudzenie motywacji, dodanie energii, wyjaśnienie procesów, podziękowanie, wskazania kierunków i pomysłów?
  • POD KONKRETNY TEMAT – komunikacja, słuchanie, kreatywność, innowacja, porażki, zarządzanie zmianą?
  • ZASKOCZENIE, EFEKT „WOW” – wykorzystanie niekonwencjonalnych metod prezentacji tematów, np.: sztuka iluzji, juggling, improwizacja praktyczna i sceniczna, mind games, digital skills, storytelling, zadania dla uczestników jako metafor i analogi do biznesu i życia uczestników.
[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]

DLA KOGO?

Wyższa kadra menadżerska i zarządy firm, pracownicy firm i instytucji państwowych oraz ich klienci.

GDZIE MOŻEMY SIĘ SPOTKAĆ?

  • konferencje I kongresy branżowe
  • oficjalne uroczystości… rozpoczęcia lub zakończenia (projektu, studiów itp.)
  • eventy dla klientów
  • śniadania, obiady i kolacje biznesowe
  • spotkania inspiracyjne dla pracowników
[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]
Scroll to Top